Horoscop zilnic

miercuri, 23 octombrie 2013

Să-nvingem timpul, soarta...

 "Foșnetul de frunze ruginii 
 Mă întreabă iubit-o dacă vii, 
 Să ne vedem în vale la răscruce, 
 Unde tu te duci și eu m-oi duce." 
  
 Simt lipsa ta, și dorul mă omoară 
 Trec zilele pustii, trec toate într-o doară, 
 Sufletu-mi te cheamă, vino să-l alini 
 Curăță-mi inima, de-ai dorului spini. 
  
 Adu-mi iubire dragă, soarele în dar 
 Să simt căldura lui, o clipă măcar... 
 Vino lângă mine , dezgheață-mi sufletul 
 A ta îmbrățișare, mi-ar fi poate destul. 
  
 Potrivnică ni soarta, potrivnic e și timpul 
 În sufletele noastre își varsă tot amarul, 
 Suntem dispuși iubire să trecem peste toate 
 Să-nvingem timpul, soarta, sunt sigur că se poate. 
  
 Autor: Răzvan Isac 23-10-2013

3 comentarii:

Unknown spunea...

Mai ai multe talente?esti super,Razvan..

In asta lume nebunatica
Noi sa ne iubim neincetat
Chiar daca soarele apune
Noi sa visam la eterna dragoste

In brate sa te adorm,iubire
In gind sa te port iubire
Ca tu esti cel mai dulce alean
In viata asta de cosmar..

o zi frumoasa..

Razvan Isac spunea...

Iti multumesc din suflet Iuliana :*

Unknown spunea...

eu iti multumesc ca am parte de asemenea prieteni sensibili si frumosi...