Horoscop zilnic

marți, 29 octombrie 2013

De-ar fi să mor

 De-ar fi să mor iubito 
 M-aș transforma în vânt, 
 Cu a mea adiere 
 Dragostea să-ți cânt. 
  
 De-ar fi să-mi stea inima 
 Din a ei bătaie, 
 M-aș transforma-ntr-o floare 
 La tine în odaie. 
  
 De-ar fi să mor iubire 
 M-aș transforma în zare, 
 Aș străbate cerul, până la orizont 
 Să trimit spre tine, razele de soare. 
  
 M-aș transforma-ntr-un șoim 
 De-ar fi să mor acum, 
 Ca să veghez iubire 
 Al vieții tale drum. 
  
 M-aș transforma în tot 
 Ce tu poți să atingi, 
 Să îți simt mângâierea, 
 Vorbele tale dulci. 
  
 Autor: Răzvan Isac 29-10-2013 

Un comentariu:

Unknown spunea...

Dor..

Mi-e sete de iubire,
Ca de-un pahar cu apa,
Mi-e sete de dorinta
Ca de-un izvor cristalin,
Sa picure in palme
lin si mingiietor,
Asa cum soarele amiezi
Te arde doritor.
Asa si sufletului
Ii este tare dor.
Un dor nesabuit,
Ce sta cuibarit
Si-asteapta linistit,
Sa vina al sau iubit.
Alina-mi setea de iubire,
Opreste setea de dorinta,
Tu cel care cindva erai,
un vis frumos de-o noapte
ce revarsai iubirea
Peste fiinta mea toata.