Horoscop zilnic

marți, 1 octombrie 2013

Octombrie a fost când ai venit pe lume

                                                                                                                                                                                                                                 
 Octombrie a fost, prima zi din lună 
 Când ai venit pe lume, tu frumoasă zână, 
 Și soarele mai tare, parcă strălucea 
 Anunțând iubire, c-o floare se năștea. 
  
 Ai venit pe lume, să-mi fii sortită mie 
 Să ne întâlnim iubire, apoi să-mi fii soție, 
 Să împărțim destinul, fie bun sau rău, 
 Să mă iubești pe mine, să-mi dai sufletul tău. 
  
 Ca o binecuvântare, înger pe pământ venit 
 Tu mi-ai dat a ta iubire, știu cum e să fiu iubit, 
 Mi-ai dat a ta inimioară, eu ți-am dat inima mea 
 Am simțit de prima oară, că ne leagă dragostea. 
  
 Gustul mierii e amar, pe lângă a ta dulceață 
 Al tău sărut, privirea ta, mă umplu  de viață. 
 Te iubesc la fel, cum stelele își iubesc noaptea 
 Doar în supremația nopții, stelele se pot vedea. 
  
 Eu te văd pe tine în visele-mi târzii  
 Când la piept iubire vreau mereu să-mi fii, 
 Să îți șoptesc în noapte cât te iubesc de mult 
 Pe zi ce trece tot mai mult, îndrăgostit de tine sunt. 
  
 Autor: Răzvan Isac 01-10-2013

Niciun comentariu: