Horoscop zilnic

joi, 31 octombrie 2013

Trecut-au anii cei frumoși

 Trecut-au anii cei frumoși 
 Anii copilăriei mele, 
 În urmă i-am lăsat duioși 
 Ascunși în umbra vieții grele. 
  
 Și stau în prispa casei mele 
 Privind soarele în amurg, 
 Aș da și cerul plin cu stele 
 Din nou fecior ca să ajung. 
  
 Să mai colind cu ai mei amici 
 Fără să obosim deloc, 
 Azi să fim colo, mâine aici 
 Nestingheriți din loc în loc. 
  
 Azi mai suntem doar câțiva 
 Din cei ce-am fost odată, 
 În urmă au lăsat ceva 
 Amintirea de altădată. 
  
 Cei care am mai rămas 
 Ne strângem laolaltă, 
 Făr' să ne pese nici de ceas 
 Copilărim încă o dată. 
  
 Depanăm la amintiri 
 Până târziu în noapte, 
 Ne amintim și de iubiri 
 Ce nu au fost uitate. 
  
 Ne trece timpul parcă zboară 
 Ne veștejim din mers, 
 Sufletul ni ca prima oară 
 Tânăr și de ani neșters. 
  
 Autor: Răzvan Isac 31-10-2013 

Niciun comentariu: