Horoscop zilnic

sâmbătă, 19 octombrie 2013

Ale mele doruri toate

 Am pus suflet pentru tine 
 Te-am iubit cu adevărat, 
 Ai rupt sufletul din mine 
 A mea încrederea ai trădat. 
  
 Ai crezut că sunt naivă 
 Te-ai jucat cu a mea iubire, 
 M-ai ținut mereu captivă 
 Între lacrimi și amăgire. 
  
 Azi pe-un drum stingher și gol 
 Am să plec departe, mult 
 Ca un pescăruș în zbor 
 Minciuna ta să pot s-o uit. 
  
 Și ale mele doruri toate 
 Se vor spulbera în vânt, 
 Le dau toate la o parte 
 Vreau de tine ca să uit. 
  
 Despărțirea-i grea și amară 
 Dar mai grea-i a ta minciună, 
 Ce-a făcut ca să mă doară 
 Sufletul și-a mea inimă. 
  
 Am să-i dăruiesc iubirea 
 Celui ce-o va merita, 
 Celui ce-mi dă fericirea 
 Și-mi va fi alăturea. 
  
 Autor: Răzvan Isac 19-10-2013 

Niciun comentariu: