Horoscop zilnic

miercuri, 30 aprilie 2014

Al meu suflet muribund

 Lacrimi amare obrazul îmi inundă,
 În suflet am doar durere profundă,
 Cu gândul în trecut, cu gândul la tine
 Se stinge ușor, toată viața din mine.
 
 Perdeaua de stele de pe cer s-a stins,
 Universul tot în beznă e închis,
 N-a mai rămas nimic, nici pulbere de stele
 De când ai plecat iubire, din brațele mele.
 
 Azi, când totul e pustiu și al meu suflet călător
 Aș vrea doar atât să știi... de tine mi-e tare dor,
 Te veghez de-i zi sau noapte, îți sunt alături mereu,
 De auzi ale mele șoapte, să le păstrezi în gândul tău.
 
 Am să trimit vântul la tine, să-ți mângâie chipul blând
 Să nu uiți a mea iubire, și-al meu suflet muribund,
 Să-mi păstrezi tu amintirea, vie pentru totdeauna
 Să-mi fii universul tot, soarele, stele și luna.
 
 Autor: Răzvan Isac 30-04-2014

Niciun comentariu: