Horoscop zilnic

vineri, 11 aprilie 2014

Atotputernic, Domnul Sfânt!

 Am păcătuit ca omul,
 Dar în Tine Doamne cred,
 Mereu Tu îmi arăți drumul,
 Mă aju
ți să nu mă pierd.
 
 Am fost rătăcit prin fapte,
 M-ai îndrumat Doamne spre bine,
 M-ai călăuzit în noapte,
 Ai luat păcatul de pe mine.
 
 N-am fost Doamne nici-un sfânt,
 Păcatele-mi sunt crucea grea,
 Un simplu om pe acest pământ,
 Prin rugă-mi caut mântuirea...
 
 Atinge-mă cu a Ta suflare,
 Și mă ridică din mormânt,
 Credința mea în Tine-i mare,
 Atotputernic, Domnul Sfânt!
 
 În cripta rece am zăcut
 Cu trupul putred de păcate,
 Dar ruga tu mi-ai auzit
 Și mi le-ai iertat pe toate.
 
 Mi-ai dăruit viață eternă
 Într-un colț frumos de Rai,
 Mi-a fost viața o tavernă,
 Acum ascult al îngerilor grai.
 
 Autor: Răzvan Isac 11-04-2014

Niciun comentariu: