Horoscop zilnic

luni, 7 aprilie 2014

Vis de nemurire

 În amintirea amurgului, ce odată îl priveam
 Azi doar singurătatea cu mine o mai am,
 Ea mă întreabă în taină, ce este un amor?
 Eu îi răspund că-i doar al lacrimii izvor.
 
 În amintirea noastră, azi mai trăiesc un vis
 Ascuns și el sub mare, pierdut într-un abis,
 Mi-e sufletul avid, după a ta privire caldă,
 Azi în amintiri plăpânde el mi se mai scaldă.
 
 Visul ce-l trăiesc se cheamă: "Vis de nemurire"
 El îmi păstrează vie în suflet a ta amintire,
 Au fost momente când m-am stins de dor,
 Slăbit de forță fiind, pierdut în gânduri de amor.
 
 Vreau să renasc din nou, tu să-mi fi viața de apoi
 Marea de iubire, vântul ce adie, noi...  
 Să privim amurgul în serile tandre de vară,
 Să uităm ce-a fost, s-o luăm de la capăt iară.
 
 Autor: Răzvan Isac 07-04-2014

Niciun comentariu: