Horoscop zilnic

luni, 14 aprilie 2014

Iubirea - parfumul dulce al vieții

 Am naufragiat pe multe insule pustii, de dor,
 Purtat am fost de vântul rece al iluziilor,
 Pierdusem orice gând de-a mai spera vreodată,
 Într-un amor sincer și pentru viața toată.
 
 Am fost un vas pierdut în valurile mării,
 Credeam că iubirea m-a dat de mult uitării,
 Dar valul m-a adus spre portul inimii tale,
 Am ancorat în ea și mi-a ieșit iubirea-n cale.
 
 Te-am găsit pe tine, undeva într-un colț de lume
 Ai așteptat pe vânt și ploaie să strig al tău nume,
 Eu te-am strigat IUBIRE, tu mi-ai răspuns duios:
 -Aici sunt pentru tine, al meu prinț frumos!...
 
 "Niciodată să nu spui niciodată", e o vorba mare,
 Atunci când nu te aștepți iubirea-n suflet îți răsare,
 E ca o floare a primăverii, parfumul dulce al vieții,
 Izvorul sfânt din care noi sorbim licoarea tinereții.
 
 Autor: Răzvan Isac 14-04-2014

Niciun comentariu: