Horoscop zilnic

marți, 6 octombrie 2015

E iarăşi noapte

E iarăşi noapte, gândul plin
De amintiri cu tine,
Aş vrea în visul tău să vin,
Dar somnul meu nu vine.

Şi stau uitându-mă la cer
E plin de nouri, stele nu-s,
Ce pot iubire să-ţi ofer,
Când eu-s departe tare dus?

Un colţ de cer albastru-n zori,
De nouri n-o să fie
Şi aripe, la min' să zbori,
Să îmi dai sărutări, o mie.

Ţi-aş oferii iubire dragă
Visele-n care te-ntâlnesc,
Amorul dulce ca o fragă
Ce-l port în suflet, te iubesc!

Nu e distanţă care poate
Să îmi ia gândul de la tine,
Căci ale mele gânduri toate
Sunt de amorul veşnic pline.

Tu îmi ocupi inimă, suflet
Şi toată fiinţă mea-i a ta,
Îmi eşti tristeţe, dar şi zâmbet,
Tu îmi eşti totul, nu uita.

Şi poate va veni şi timpul
Să fim aşa cum ne dorim,
Să te ating, să îţi văd chipul,
Cu mare foc să ne iubim.

Speranţa nu ne-o poate lua
Nici timpul şi nici soarta,
Căci sunt al tău şi eşti a mea,
Pentru iubire vom lupta.

Şi vom învinge aprige dureri,
Lacrimile toate ce-am vărsat,
Îţi voi oferii, iar tu o să-mi oferi
Iubirea ce-amândoi am tot visat.

Autor: Răzvan Isac 05-10-2015

Niciun comentariu: