Horoscop zilnic

marți, 20 octombrie 2015

Peste mine se vor aşterne ierni

Peste mine se vor aşterne ierni
Ș-apoi primăverile-nsorite,
Peste mine dorul să ţi-l cerni
Stând lângă criptă, mai stiga-mă - Iubite! 

Strigătul tău poate mă va ajunge

Şi unde-o-i fi fiorii mă vor trece,
A tale lacrimi sufletu-mi vor unge
Şi trupul aşezat în cripta rece.

Aşează-te la umbra nucului

Ce martorul iubirii noastre a fost,
Acolo i-am jurat iubire eternului,
Acolo tu i-ai dat vieţii mele un rost.

Am fost fericiţi cât a durat

Şi ne-am dăruit clipe de vis,
Iar eu ca un vis în noapte am plecat,
Căci aşa destinul mi-a fost scris.

Mă vei simţii iubito în adieri de vânt,

În picurii de ploaie am să fiu,
În toată glia sfânta a sfântului pământ,
Acolo veşnicia am să mi-o scriu.

Autor: Răzvan Isac 20-10-2015

Niciun comentariu: