Horoscop zilnic

joi, 15 octombrie 2015

Nu înţeleg, iubire

Nu înţeleg, iubire, ce s-a întâmplat,
De ce-ai plecat atâta de grăbită?
Cu greu inima mea pe tine te-a aflat
Şi ai lăsat-o-n urma ta rănită.

Acuma tot ce face-i să se roage
Să treacă peste tot ce-o chinuieşte,
După ani pierduţi, acum ponoase trage,
Încearcă să te uite, chiar dacă te iubeşte.

Şi chinul e prea mare şi prea crunt
Şi anii trec aşa nepăsători,
Nici nu mai ştiu, iubire, cine sunt...
- Un muritor printre nemuritori!

Mi-ai luat veşnicia şi ai dus-o
Aşa departe cât să n-o găsesc,
Departe-n Univers tu ai ascuns-o,
Iar eu acum de dor mă prăpădesc.

Nu înţeleg, iubire, graba toată,
Puteai să îmi fi spus de la-nceput,
Şi astfel a mea inimă să poată
Mai bine totul să fii priceput!

Autor: Răzvan Isac 13-10-2015

Niciun comentariu: