Horoscop zilnic

joi, 18 iulie 2013

Am să fiu pentru tine prieten, frate, confident

 Dacă vreodată o să simți nevoia
 Să vorbești cu cineva, sunt aici,
 Am putea vorbi o zi întreagă.
 Dacă visele tale se năruie dintr-un motiv anume,
 Voi fi lângă tine să-ți amintesc cine ești...
 Dacă ai nevoie de sprijin îți voi întinde mâna mea,
 De câte ori te vei întrista, am să-ți fiu alături
 Până o să zâmbești din nou.
 Când o să ai nevoie de spațiu
 Aici este inima mea, te voi găzdui cu drag...
 Dacă cineva o să-ți frângă inima
 Împreună o să reușim s-o refacem.
 Când o să te simți obosită sau goală pe dinăuntru
 Eu o să-ți demonstrez că nu ești singură,
 Voi fi mereu lângă tine...
 Dacă o să te pierzi prin lume, eu o să te caut
 Și-am să te aduc acasă.
 Când toate merg pe dos și simți nevoia
 Să vorbești cu cineva, nu uita, sunt lângă tine orice ar fi...
 Eu o să fiu cel care știe melodia din inima ta
 Și o s-o cânt pentru tine atunci când tu o să uiți versurile...
 Am să fiu pentru tine prieten, frate, confident.
 
 Autor: Răzvan Isac 18-07-2013

Niciun comentariu: