Horoscop zilnic

miercuri, 3 iulie 2013

S-a pierdut iubirea-n zare

"Pe un drum pustiu am pășit în bezna nopții,
Am pierdut în fața iubirii și a sorții.
Suferind și pătimaș sufletu-n lacrimi se îneacă
Văzând cum de lângă el, iubirea-n grabă pleacă."

Și am strigat-o atât de tare,
Până ce am răgușit,
S-a pierdut iubirea-n zare
Să o întorc nu am reușit.

Cu ochii tot privind spre ea
O siluetă se mai vede,
Ușor în noapte dispărea
C-o pierd nu-mi vine a crede.

Și mă așez pe caldarâm
Și-n piept cu pumnii eu mă bat,
Și jur... singur vreau să rămân
Pe inimă de-ar fi să-mi calc.

Nu pot socoate ce mult rău
În suflet mi-ai adus iubire,
Nu pot uita zâmbetul tău
De acum îl port ca amintire.

Și-or curge râuri... lacrimi multe
După iubirea ce-a apus,
De acum inima o să mă asculte
La suflet prea multe am pus.

Te las să mergi pe drumul tău
Iar eu de viață o să-mi văd,
Nu vreau s-aud păreri de rău
Nu vreau o clipă să mai pierd.

Și am hotărât de acum 'nainte
Inima închisă să îmi steie,
Lacrima mi-e prea fierbinte
În suflet parcă ar fi scânteie.

Autor: Răzvan Isac 03-07-2013

Niciun comentariu: