Horoscop zilnic

luni, 8 iulie 2013

Of, tu dragoste bolândă

 Feerică noapte de vară
 M-am pus la masă să scriu iară,
 Tot despre iubirea care
 Sădește-n suflet dorul mare.
 
 Of, tu dragoste bolând
ă
 La început atât de blândă,
 Îmi aduci fluturi în stomac
 Și apoi îmi pui capac.
 
 Inima tu mi-o faci sclavă
 Și d
ă totul pentru tine,
 Tu cu fapta-ți așa gravă
 O rănești, îi dai suspine.
 
 Când o să te potolești
 Și-o să mi-aduci fericire,
 Când n-o să mă mai rănești
 Oare când... îmi spui iubire?
 
 Of, tu dragoste bolând
ă 
 Nu știi unde îți e locul,
 Inima-mi deja plăpândă
 În iubire a pierdut totul.
 
 Dorule sădit în suflet
 Și udat cu lacrimi multe,
 Măcar tu adu-mi un zâmbet
 Fi-mi a fericirii punte.
 
 Știu că nu este posibil
 Dar mă agăț de tot ce pot,
 Doru-i dor, e insensibil
 Și din suflet vreau să-l scot.
 
 Autor: Răzvan Isac 08-07-2013

Niciun comentariu: