Horoscop zilnic

duminică, 28 iulie 2013

Povestea iubirii străine

            A început undeva pe la jumătatea lunii iunie a anului 2013, când dintr-o dată bătăile inimii mele au început să crească, simțeam o putere imensă ce parcă îmi dăduse aripi, simțeam că pot să zbor. 
           Totul se petrecuse pe neașteptate, pierdusem orice speranță când din neant ai apărut tu, o fată frumoasă cu părul abanos și zâmbetul cald. Era o zi de vară iar frunzele pomilor se legănau în bătaia vântului, în ochii tăi am văzut seninătatea cerului, strălucirea lor părea a fi raze de soare ce mă mângâiau și parcă îmi șopteau iubirea ta, o iubire străină. 
           Îmi era străină pentru că până în acel moment nu o cunoscusem, nu știam ce e... m-a fermecat! 
           La început se formase între noi o frumoasă prietenie, mai apoi cu trecerea timpului legătură dintre noi devenise tot mai puternică și inimile noastre începuseră să se strige una pe cealaltă atunci când privirile noastre nu se întâlneau.  
           Ieșeam la plimbare, ne priveam în ochi, tu-mi vorbeai despre tine, eu despre mine... rădeam, ne simțeam atât de bine unul în compania celuilalt, parcă ne cunoșteam de-o viață. La un moment dat mi-am făcut curaj și te-am luat de mână și în acel moment am simțit cum pentru o clipă timpul s-a oprit în loc numai pentru noi, eram stăpânii lumii, cel puțin eu așa mă simțeam... aveam lângă mine fata visurilor mele, fată care până în acel moment nu era decât o iluzie, un vis frumos. 
           La început așa am și crezut, că visez! 
           Stăteam cu orele de vorbă, iar în parc ne-am ales o bancă a noastră, bancă pe care am numit-o: "banca primului sărut".  
           De ce am numit-o așa? 
           Pentru că acolo, sub cerul senin, martori fiindu-ne miile de stele și adierea vântului  am îndrăznit să-ți fur primul sărut... nu te-ai opus, semn că și tu așteptai acel moment... ne-am contopit! 
           Povestea iubirii străine continuă și în ziua de azi, pe zii ce trece e tot mai intensă, eu și acea fată cu părul abanos și zâmbetul cald, din două jumătăți rătăcite pe drumul în căutarea fericirii, azi formăm un întreg, întreg format din iubire, sinceritate și dorință... 
           Povestea noastră va fi nemuritoare, la fel și iubirea dintre noi, îți mulțumesc că mi-ai ieșit în cale atunci când aveam mai mare nevoie de afecțiune, de un suflet cald, sincer și care să îmi ofere ceea ce nu am mai simțit până în momentul întâlnirii noastre... să îmi ofere iubire! 
  
 Autor: Răzvan Isac 28-07-2013 

Niciun comentariu: