Horoscop zilnic

luni, 29 iulie 2013

Vreau tu să fii marea, eu sunt țărmul tău

 Doar un minut, atât, în brațe să te țin 
 Să piară dorul mare... și al meu suspin, 
 Un minut ajunge, să-ți spun atât de multe 
 Și vreau inima ta, duioasă să mă asculte. 
  
 Vreau să-ți vorbesc de noi, în liniștea uitării 
 Când se îngână ziua cu lăsarea serii, 
 Să dăm către uitare, trecutul meu și al tău 
 Și fericiți de acuma, să trăim amândoi. 
  
 Vreau să uit de dorul, ce inima-mi străpunge 
 Și sper că vorba mea la suflet îți ajunge... 
 Să stăm necontenit privind spre cer, spre stele 
 Să îți declar iubirea, ce-am rupt-o dintre ele. 
  
 Aruncă-mi o privire, de mână să mă iei 
 Spune-mi cu glas de înger că și tu mă vrei, 
 Privește-mă în ochi, ei îți vor spune totul 
 Doar în brațele tale, eu îmi găsesc rostul. 
  
 Vreau tu să fii marea, eu sunt țărmul tău 
 Când valurile vin, te am la pieptul meu. 
 Îmbrățișază-mi viața, nu o lăsa să piară 
 Și hai să ne iubim, de parcă ar fii întâia oară. 
  
 Autor: Răzvan Isac 29-07-2013 

Un comentariu:

Unknown spunea...

foarte frumos.sunt versuri pe care, o data citite nu le poti uita.