Horoscop zilnic

miercuri, 31 iulie 2013

La vremea regăsirii noastre

 La vremea regăsirii noastre 
 Îngeri vor cânta în Rai, 
 Din depărtate zări albastre 
 O să te am, o să mă ai... 
  
 Spre urma pașilor tăi 
 Mă-ndeamnă inima să merg, 
 Și lacrima din ochii mei 
 Cu al tău sărut s-o șterg. 
  
 O simplă mângâiere, 
 O vorbă dulce de alint, 
 Ar șterge a mea durere... 
 Ce-aș vrea să n-o mai simt. 
  
 Îmi este ca un spin 
 Drumul către tine, 
 Spre sufletu-ți blajin 
 Mă-ndrept doar în suspine. 
  
 Și norii grei se adună 
 Simțind parcă ce simt, 
 Ar vrea și ei să-mi spună 
 Să-ntorc privirea-n timp. 
  
 Dar spre trecut eu nu mai vreau 
 Să-ntorc acum privirea, 
 Doar lângă tine vreau să stau, 
 Prezent ce-mi dai iubirea. 
  
 Ale noastre priviri senine 
 Se vor întâlnii odată, 
 Și vor lăsa-n urmă suspine 
 Durerea va fi îngropată. 
  
 Autor: Răzvan Isac 31-07-2013 

Niciun comentariu: