Horoscop zilnic

marți, 11 noiembrie 2014

Au plâns și stelele

 Mi-ar fi de ajuns numai cinci minute 
 Să te iau de mână, să te strâng la piept, 
 Să te privesc în ochi,să-ți spun atât de multe, 
 Aste cinci minute de mult timp le aștept. 
  
 Să-ți dau eu primăvara cu ale sale flori 
 Și toată dragostea să-ți dau la răsărit, 
 Să-ți spun că te iubesc de-un infinit de ori, 
 -Că tu ești tot ce eu vreodată am iubit. 
  
 Am suferit în taină, neavându-te cu mine 
 Au plâns și stelele și universul tot, 
 Am fost atât de singur, pierdut în zări străine, 
 Căci uneori simțeam că nu am să mai pot...
  
 -A fost ca un miracol, la mine te-ai întors, 
 Și soarele pe cer din nou a răsărit, 
 Din suflet într-o clipă durerea mi s-a stors 
 Și lângă mine am ce mereu am iubit. 
  
 Autor: Răzvan Isac 11-11-2014

Niciun comentariu: