Horoscop zilnic

duminică, 30 noiembrie 2014

De-am fi în lume numai noi

 De-am fi în lume numai noi, 
 Nimeni să nu ne știe, 
 Ascunși de ochi străini și goi, 
 Iubindu-ne-n vecie. 
  
 Eu n-aș mai fi un soare trist 
 Cu raze tot mai reci, 
 Rugându-mă să mai rezist, 
 Pe ceru-mi tu să treci. 
  
 Din umbra depărtatei stele, 
 O altă stea va răsării, 
 Lumină să-i dea vieții mele, 
 Tot așteptându-te să vii. 
  
 În ochii tăi mari, minunați 
 Să se reflecte luna, 
 Să fii în gândul meu nesaț, 
 De-acum, întotdeauna. 
  
 Să pot eu să mă desfășor 
 Așa cum îmi doresc, 
 Să-mi fie cu mult mai ușor 
 Pe tin' să te iubesc. 
  
 Să am de acum raze văpăi 
 Precum o inimă incinsă, 
 Dragostea ta și ochii tăi, 
 Să-mi fie ca o stea aprinsă.
  
 Credință să ne fie Domnul, 
 Dragostea al nost altar, 
 Iubirea să ne fie imnul 
 Și-al nost nemărginit hotar. 
  
 Autor: Răzvan Isac 30-11-2014

Niciun comentariu: