Horoscop zilnic

duminică, 23 noiembrie 2014

Trandafirii speranței

 Am vorbit cu timpul și mi-a zis: 
 - Lasă în urmă ceea ce nu îți este scris, 
 Lasă destinul tău să-și urmeze cursul, 
 Și la întrebarea ta îi vei afla răspunsul. 
  
 M-am întrebat adesea unde e iubirea, 
 Ce se simte atunci când afli fericirea? 
 Am încercat cumva să forțez destinul, 
 Și ce am reușit? - Să cunosc suspinul! 
  
 Avea dreptate timpul când spunea: 
 - Nu te împotrivi că ai s-o faci aievea, 
 Ce îți este scris, aceea îți este soarta 
 Nu o poți schimba, nici da la schimb cu alta. 
  
 Am gândurile clare, și puse-n ordine 
 Voi aștepta iubirea gândindu-mă la tine, 
 Îți voi simți parfumul și atunci voi știi 
 Că ești fericirea, că soarta mea vei fii. 
  
 Timpul știe multe și timp voi da iubirii 
 O voi aștepta la piept cu trandafirii, 
 Culeși dintr-o speranță, de pe alei cu vise, 
 Ale noastre căi să se unească-s scrise. 
  
 Autor: Răzvan Isac 23-11-2014

Niciun comentariu: