Horoscop zilnic

duminică, 30 noiembrie 2014

Tată...

 Mi-ai fost părinte exemplar 
 Ce m-a învățat atâtea, 
 Cu tine am văzut totul clar, 
 Vedeam realitatea. 
  
 N-a fost o clipă-n viața mea 
 Tu să nu fi cu mine, 
 Acum pe cer îmi ești o stea 
 Mie mi-e dor de tine. 
  
 Eu azi mă plimb pe unde noi 
 Când eram mică ne plimbam, 
 În suflet lacrimi mii cad ploi, 
 Căci astăzi tată nu te am. 
  
 Cât mi-aș dori să pot de mână 
 O clipă să te țin, 
 Ca altădat', noi împreună
 O clipă să mai fim. 
  
 Prin locuri care azi sunt sfinte 
 Aș vrea cu tine să mai stau, 
 Tu mi-ai fost cel mai bun părinte, 
 Cum timpul înapoi să dau? 
  
 De-aș putea aș schimba soarta 
 Dară știu că nu se poate, 
 În vis îl mai văd pe tata 
 Aproape-n fiecare noapte. 
  
 Autor: Răzvan Isac 30-11-2014

Niciun comentariu: