Horoscop zilnic

marți, 13 ianuarie 2015

Azi, mâine, totdeauna

 Azi plec în căutarea ta, 
 Căci vreau să fiu cu tine, 
 În urmă nu mă voi uita, 
 În urmă las suspine. 
  
 Azi mai mult ca niciodată 
 Vreau să-ți intru-n inimă, 
 Tu icoana mea curată 
 Mi-ai adus a ta lumină. 
  
 Azi, hoinar spre tine sunt, 
 Străbat lumea să te am, 
 Tu fecioara-mi pe pământ, 
 De atâta timp te vream. 
  
 Mâine poate amândoi 
 Îmbrățișați vom fi sub soare, 
 Cerul tot va fi cu noi, 
 Cu iubirea noastră mare. 
  
 ...................................................... 
  
 Totdeauna doar noi și iubirea 
 Peste meleaguri sfinte dăinuim, 
 Am reușit să-ți întâlnesc privirea 
 Și amândoi să ne îndrăgostim. 
  
 Eu de inima ta, tu de sufletul meu, 
 Ne-am dăruit iubirea infinită, 
 Și vreau să fim uniți, dragoste mereu 
 Oricât ar fi lumea de egoistă. 
  
 Autor: Răzvan Isac 13-01-2015

Niciun comentariu: