Horoscop zilnic

duminică, 25 ianuarie 2015

Zbor de fluturi

 A trecut atâta vreme 
 C-am uitat să mai socot, 
 Am uitat a mă mai teme, 
 Și din suflet să te scot. 
  
 În noapte vorbesc cu luna 
 Și cu stelele vorbesc, 
 Aș vrea pentru totdeauna 
 Cu ele să mă sfătuiesc. 
  
 Cer păreri, ele-mi dau sfaturi, 
 Îmi arată calea bună, 
 Și plec într-un zbor de fluturi 
 Departe de-a ta minciună. 
  
 Voi cunoaște poate teama 
 Iubirii ce nu corespunde, 
 Și poate îmi voi da seama 
 Că nu mă mai pot ascunde. 
  
 Ies în față, lupt cu viața 
 Vreau să las în urmă totul, 
 Să-mi recapãt iar speranța, 
 Să-mi găsesc în viață rostul. 
  
 Zbor de fluturi mi-e iubirea 
 Și ades o poartă vântul, 
 Face să îmi pierd gândirea, 
 Uneori chiar și cuvântul. 
  
 Autor: Răzvan Isac 25-01-2015 

Niciun comentariu: