Horoscop zilnic

vineri, 30 ianuarie 2015

Dedicată ție, F.E.

 Îmi ești, mi-ai fost cea mai bună amică, 
 Atunci când sunt căzut cea care mă ridică, 
 Sfaturi mereu îmi dai, îmi ești mamă de suflet, 
 Tu știi să alini al inimii-mi greu urlet. 
  
 M-asculți mereu, sfetnicul meu ești, 
 La orice întrebare răspunsul îl găsești, 
 De îmi este bine sau uneori mi-e rău 
 Știu că am mereu sprijin sufletul tău. 
  
 Amicul meu... un suflet plin de patimi 
 Știi că poți mereu pe mine să te razimi, 
 Să verși amarul tot și focul de pe suflet 
 Pe mine totdeauna, fii-voi al tău zâmbet. 
  
 Așa îmi spui mereu putere să îmi dai, 
 Căci în sufletul tău darul divin îl ai, 
 Faci din noapte zi, din lacrimi bucurie, 
 Faci ca a mea viață senină să tot fie. 
  
 Autor: Răzvan Isac 30-01-2015

Un comentariu:

Unknown spunea...

Doamne ...ai reusit sa-mi faci sufletul sa planga de bucurie!
Razvan ...cel mai nefericit om este cel care nu a daruit dragoste,nu a simtit bucuria din dulceata iubirii.Cel mai nefericit om este cel care n-a varsat o lacrima din iubire .
Daca eu te-am simtit si am ales sa-ti fiu alaturi ,inseamna ca ceea ce tu traiesti ,eu am trait ...e tare greu sa simti ca nu esti inteles .Ai un loc special in sufletul meu ,MULTUMESC RAZVAN !!!
Abia astept ca spinii care ti-au intrat in suflet sa creasca flori !
Te imbratisez, cu bratele sufletului!