Horoscop zilnic

duminică, 2 august 2015

Aș vrea amorul să mă cheme

 Aș vrea amorul să mă cheme, 
 Să mă strige ne-ncetat, 
 Să nu mai am de ce mă teme, 
 Să fiu în dragoste scăldat. 
  
 Să mă iubești frumoasă Lună 
 Ce viața blândă tu mi-o faci, 
 Să urc la tine-n noaptea bună 
 Să te sărut iar tu să taci. 
  
 Să fiu eu muritorul care 
 Pe aripe de-amor să zbor, 
 Până la tine, o sărutare 
 Să-ți dau să nu-mi mai fie dor. 
  
 Tu tot mai tare să străluci 
 În noaptea cenușie, 
 Când te-or atinge buze dulci 
 Ce contopesc o veșnicie. 
  
 Așa te văd, frumoasă, dulce 
 Ca sărutarea ce mi-o dai, 
 Când închid ochii-un gând a duce 
 La tine când pe brațe-mi stai. 
  
 Am urcat pân' la tine-n noapte 
 Și te-am răpit de printre stele, 
 Ca să am ale tale șoapte, 
 Atunci când mi-este dor de ele. 
  
 Să fii amorul meu cel sfânt, 
 Să nu îmi mai lipsești nicicând, 
 Doi muritori pe-acest pământ 
 Legați prin suflete și gând. 
  
 Autor: Răzvan Isac 02-08-2015 

Niciun comentariu: