Horoscop zilnic

sâmbătă, 1 august 2015

Dansez în ploaia lacrimilor mele

 Dansez în ploaia lacrimilor mele, 
 Dansez iubirea mea năuc de dor, 
 Aș vrea să fiu o lacrimă-ntre ele, 
 Pe-al tău obraz să mă topesc, să mor. 
  
 Îmi cânt, iubirea mea, singurătatea 
 Ce-atât de tare sufletul mi-apasă, 
 Atât de crudă mi-e realitatea, 
 Blestemul vieții care nu mă lasă. 
  
 Am plecat la drum să caut fericirea, 
 Dar fericirea nicăierea nu-i, 
 Rătăcesc pribeag, eu și dezamăgirea 
 Și în suflet parcă am bătut un cui. 
  
 Și doare!... Doare nepăsarea ta iubire 
 Când eu străbat o lume să te-ajung; 
 Spre mine nu întorci a ta privire, 
 Iar eu mai mult cu lacrime mă ung. 
  
 Dansez de mult în ploaia dorului amar 
 Și simt inima-ncet cum se oprește, 
 De-ai fii cu mine, atât, o clipă măcar 
 Aș știi că fericirea nu mă ocolește. 
  
 Autor: Răzvan Isac 01-08-2015 

Niciun comentariu: