Horoscop zilnic

miercuri, 26 august 2015

De-mi vei lipsi iubire

 De s-ar întoarce timpul împotriva noastră 
 Te-aș desena iubire pe zarea albastră, 
 Te-aș face soare-n zori și curcubeu te-aș face, 
 Căci lipsa ta deloc nu cred că mi-ar da pace. 
  
 Și m-aș trezi cu tine, și-ai fi seninul meu, 
 După orice furtună tu mi-ai fi curcubeu, 
 Doar tu ai fi speranța vieții mele pustii, 
 Doar tu iubirea mea sufletul meu ai fi. 
  
 Și amândoi putem străbate-o veșnicie, 
 Să fugim departe, ani lumină o mie, 
 Să nu ne știe nimeni, de nimeni să nu știm
 Departe de-astă lume cu foc să ne iubim. 
  
 În brațe să mă ai, la pieptu-mi să te strâng,
 Ascunși cu nostalgie într-al iubirii crâng, 
 Poiene de narcise se-ntind 'naintea noastră, 
 De-mi vei lipsi iubire te am pe zarea albastră. 
  
 Autor: Răzvan Isac 26-08-2015 

Niciun comentariu: