Horoscop zilnic

luni, 31 august 2015

Mi se cuvine…

 Mi se cuvine mie dragostea,
 Mi se cuvine mie al tău suflet,
 Mi se cuvine cerul sau măcar o stea,
 Mi se cuvine mie al tău zâmbet.

 Mi se cuvin atâtea pe pământ
 Și marea cu-al ei țărm mi se cuvine,
 Mi se cuvine șoapta din al tău cuvânt
 Și tot ce dintr-a ta inimă vine.

 Mi se cuvin iubire ochii tăi,
 Privirea lor ce îmi alină dorul,
 Doar ei mă pot purta spre alte căi
 Să pot găsi iubirea mea amorul.

 Mi se cuvine a ta îmbrățișare,
 La pieptul tău mă simt ca și un prunc,
 Nu vreau să știu ce-i aia depărtare,
 Vreau doar la pieptul tău să mă arunc.

 Să nu mă lași iubirea mea nicicând,
 Căci nu aș vrea să piară în uitare,
 Iubirea ce ți-o port ca un plăpând
 Să pleci n-aș vrea, căci lipsa ta mă doare.

 Autor: Răzvan Isac 31-08-2015

Niciun comentariu: