Horoscop zilnic

sâmbătă, 8 august 2015

Măcar privim același cer

 Măcar privim același cer 
 Cu-a sale stele căzătoare, 
 Nimic mai mult să îți ofer 
 Nu pot, decât raze de soare. 
  
 Sclipirea prafului de stele 
 Peste părul tău să cadă, 
 Să fii o stea, sus, printre ele 
 În noapte chipu'-ți să se vadă. 
  
 Să nu-mi fii luceafăr ascuns 
 Printre bătrâni luceferi... 
 Tu mie-n suflet mi-ai pătruns 
 Și m-ai scăpat de temeri. 
  
 Și te privesc în nopți senine 
 Și îmi doresc să te ating, 
 Să fiu luceafăr ca și tine... 
 - Dorințele-mi toate se sting! 
  
 Ardeau în sufletu-mi văpăi 
 Și le credeam nemuritoare, 
 Vroiam oglindă ochii tăi 
 Și-n suflet dragostea ta mare. 
  
 Azi poate numai o scânteie 
 Posibil să mai fi rămas, 
 Aprinsă de-o fi să mai steie 
 Să-i dea iubirii din nou glas. 
  
 Să-mi dea și mie aripi noi 
 Să pot zbura spre tine, 
 Să fim luceferi amândoi 
 Pe cerul nopților senine. 
  
 Autor: Răzvan Isac 08-08-2015 

Niciun comentariu: