Horoscop zilnic

vineri, 7 iunie 2013

Bocet de mormântare ~ PAMFLET

Soția :
De trei zile , zaci barbateeeee
Eu te strig , tu te intoarceeeeeee
Nu lăsa a ta femeieee,,,auuuuu,,,iauuuu
Dați-mi apă ca să beau , și oțet , dați-mi pe frunte ,
Să-mi curgă lacrimi mai multe .

Amanta :
Dragu meu , iubitu meuuuuuuu
Gol e buzunarul tauuuuu
Stai întins , lungit pe masă
Privește-ți a ta frumoasă .

Mortu :
Of, voi mândrelor, va las
A sosit și al meu ceas,
Plec în locul cu verdeață,
Drumu'-i lung și e cu ceață.

Popa:
Ia lăsați mortul acum
Că m-am dus pe-un drum mai bun
De rachiu el a murit
S-acum , doarmeee fericittttttt ! Aminnnn

Soția :
Cui mă lași oare barbateeee ?
Cine oare mă mai bateeee ?
Damigeana cu rachie ,
O dezgrop , că e în vieeee .
Dacă-n vi și tu bărbate
O vom bea-o pin' la noapte .
Ș-om muri , noi amândoi
Morți de bieți , și iaca.....goi .

Amanta :
Ți-am adus la cap , trei popii
Să îți cânte , iei prohodu
Eu să nu îți mai văd hoituuuuu .
Că vecinu tău Vasile ,
Îmi tot face curte mie ,
Dară mi-a făcea și-o casă
Și-am să fiu a lui mireasă .
Că tu prost ai fost Ioane ,
Te-am făcut la buzunare
Haine scumpe eu mi-am luat
Ș-uite , că te-am îngropat .

Mortu:
Muierea mea eu te las sorții
No-i mai fi beat, în fața porții .
De bătut... ți-am dat destul,
Din bătaie te lua somnul.
De băut, bea numai tu,
Bea de îneacă-ți sufletu'
Eu cât trăiam m-am tot pilit
De băutură am murit...
Amantă dragă, te-am iubit
Ca pe sticla de rachie,
Eu la tine am găsit
Ce mai mult îmi plăcea mie.
Vinu' acela, bun, spumos
Ce îl beam fără să știi,
Mă îmbătam periculos
Beam până a doua zi.

Popa:
Ceată fie-n calea taaaaaa
Mort albit, cum îi zăcea .
Te bocesc , două femeiiiiiii ,
Mă Vasile , ce mai vreiiiii ? ( Amin )
Una-i blondă , s-altă-i brunaaaa
Văd că te-ai ținut de glumă .
Le-ai iubit pe cele două
Ele te-or căutat la ......Amin .

Soția :
Zi părinte , n-aștepta
Altă zi , să vina iar .
Du-l la dracu , în pământ
Sub un pod , de lemn uscat
Și să mă iubești părinte
Că de mult te-am așteptat .

Amanta :
Oameni buni , bărbați din sat
Veniți toți la consolat
Că amantu , mi-o murit
Și Vasile , n-o venit .
Treceți toți , prin patul meu
Văi cât sufăr , mii prea greu
Că ăsta , s-o dus la dracu
D-am să mă iubesc cu satu .

Povestitorul :
Uite-așa murii Ion , cu-al lui vin , într-un bidon , și cu sticlă de rachie . Nici amanta , nici soție ....și nici sticla de rachie ! Prost ai fost , Ioane dragă , că tot banu l-ai beut , ai mâncat și ai.....AMIN !

Autorii:
Soția: Jurca Marinela Florina .
Amanta: Vițelaru Loredana Nicoleta .
Mortul: Răzvan Isac .
Popa: Bodi Silviu .
Povestitorul: Mary & Lore.
07:06:2013

Niciun comentariu: