Horoscop zilnic

vineri, 28 iunie 2013

Zâmbește-mi, chiar și din poze vreau

Cotrobăind prin vechile amintiri
Albumul nost' cu poze l-am găsit,
M-a cuprins atunci mare fior
Când tu din poze iubito mi-ai zâmbit.

Îmi amintesc de ziua despărțirii noastre
Când ai plecat far' să privești în urmă,
Atunci și cerul a rămas fără astre
În lipsa ta simțeam, că viața mi se curmă.

Din acea clipă am aruncat în cufăr
Tot ce însemna o amintire a ta,
Și azi, după atâta timp mai sufăr
Căci ai decis uitării a mă da.

Zâmbește-mi, chiar și din poze vreau
Să-mi mai alin din crunta-mi suferința,
De azi, oriunde merg cu mine o să iau
O poză a ta, scumpa mea ființă.

O voi purta la pieptu-mi, lângă a mea inimă
Și-am s-o sărut, de mii de ori pe zi,
Doar poza ta durerea îmi mai alină
Știu că de acum lângă mine vei fi.

Autor: Răzvan Isac 28-06-2013

Niciun comentariu: