Horoscop zilnic

duminică, 2 iunie 2013

Iubirea noastră

,,Fără tine , inima-n piept nu mi-ar mai bate ;
-Oricum n-aș vrea să mai trăiesc !
Pe cine oare-n lumea asta ,
Aș m-ai putea ca să iubesc ?"

Asta ai spus neștiind că eu ,
Iubirea-ți port în suflet .
Neștiind, că de-al tău dor...
M-am înecat în plânset.

Mi-e imposibil să trăiesc ,
Mereu în lipsa ta .
Cu ochii încărcați de lacrimi ,
Mereu căutând, privirea ta .

Sunt aici și te aștept ,
Aici am fost mereu .
Tresare inima-mi în piept...
Sperând, s-audă glasul tău.

Iubitul meu , cât mi-ai lipsit ,
Încât, pământul mă chema .
Să nu mai pleci , te rog rămâi ...
Aici , în viața mea .

N-am să mai plec de lângă tine ,
Nicicând, n-am fost plecat .
Dar au fost clipe, când cu mine..
Draga mea, am fost certat.

Eu sufeream târziu în noapte ,
Căci te simțeam așa absent .
Crede-am că ți-am pierdut iubirea ,
Ce aș fi putut să cred ?

Nicicând iubirea-mi n-ai să pierzi ,
Căci te iubesc prea mult .
Te rog, în mine vreau să crezi...
Te port în inimă și-n gând .

Iubirea uneori ne doare ,
Ne dor tăcerile din noi .
Dar știu , pe lungul drum al vieții ,
Dragoste , noi vom fi doi. 


Autori: Răzvan Isac & Jurca Marinela Florina

Niciun comentariu: