Horoscop zilnic

duminică, 9 iunie 2013

Nuntă mare-n tâgănime - PAMFLET

FERMECĂTORUL :
Hau de trailes baftalo
Fata ta -i așa mișto .
Astă seară o iau cu mine ,
Mo tiganco, nu te-opune .

Am s-o duc departe tare ,
Într-o șatră impunătoare .
Am să-i dau palate ,bani
S-am să stau cu ea mulți ani.

MÂNDRA :
Hau cheo boto , ce șucar
Zâna vrei să-ți dau în dar ?
Demă des mii și to dau
Pa la tute, memerau .

FERMECĂTORUL :
Haide mo ,pirandă mea
Las-o aci pă mumata .
Iacă io-s fermecătorul ,
Prezentul tău și ,,viitorul"

Mi s-a pus pata pe tine
Și te iau acas la mine ,
Că sunt plin de cocoșei ,
Datorii și puradei .

PIRANDA(iubita) :
Mo , pă zami , ai cocoșei ?
O pă ce vrei să mă iei ?
Mo că nu-i alta ca mine ,
De-i căuta în taganime !

MÂNDRA:
Taci mo Zano , tu san mișto !
Și d-acia tu nu pleci ,
De n-aduce cocoșei
Dade , ți la face terci .

FERMECĂTORUL :
Pă cocoșei vreau să te iau
Că am de unde să dau,
Știu că ești o unicata
Nu-i ca tine alta-n șatră.

Mo pirandă cocoșată
Ia mai tacă-ți gura odată,
Eu pe Zâna tot ți-o fur
Și fără cocoși , ți-o jur.

PIRANDA(iubita) :
Mo că haide să fugim
Și din șatră să ieșim .
Că așa fermecător
Nu oi mai găsi și mor .

,, Nuntă mare-n taganie , s-a făcut ( ca să se știe ) vreo 3 zale și 3 nopții , le-o cântat Guță , Salam , Minune și Vijelie ... Sandu Ciorba și Clejani , că tagani-nvarte banii !

Autorii:
FERMECĂTORUL: Răzvan Isac .
Mandra & Piranda: Jurca Marinela Florina .
09:06:2013

Un comentariu:

Anonim spunea...

asta da