Horoscop zilnic

duminică, 2 iunie 2013

Tu-mi ești dorința vieții mele

M-ascund sub masca fericirii
M-ascund de lumea toată,
M-ascund de farsele iubirii
Nimeni să nu mă vadă...

Căci m-a durut iubirea toată ,
Ce-n jurul meu am oferit .
Zâmbesc mereu , lumea să creadă...
Că sufletul, mi-e fericit .

Fericirea ce înseamnă ?
Nu mai știu de atâta timp .
Căci inima mă tot îndeamnă ,
Dragostea, să n-o mai simt.

Cum aș putea eu să reneg ,
Un sentiment ce-i EU-l meu ?
Când tot ce vreau e să iubesc ,
Să fiu a ta , să fii al meu .

Dorința-mi cea mai mare
E ca să fiu cu tine..
Să stăm sub razele de soare ,
Visând s-avem iubire .

Tu-mi ești dorința vieții mele ,
Eu pentru tine m-am născut .
Am să trăiesc , doar pentru tine ,
Iubindu-te ...mai mult , mai mult .

Tu-mi ești lumina și speranța ,
Tu-mi ești izvor de apă vie .
Cu tine încep o nouă viață ,
Cu tine, inima-mi învie.

Azi ești iubirea ce-am aflat ,
După toți norii de furtună .
Azi te iubesc și mă iubești...
Și suntem , împreună. 


Autori: Răzvan Isac & Jurca Marinela Florina

Niciun comentariu: