Horoscop zilnic

duminică, 23 iunie 2013

Mă las ghidat de curcubeu

Iubirea-n suflet îmi pătrunde
După atâta amar de timp,
Să te găsesc aș merge oriunde
Chiar pan' la Zeii din Olimp.

Mă las ghidat de curcubeu
Iubirea să-ți ating,
Spre poarta sufletului tău
Plutesc, focul să mi-l sting.

Au căzut ploi, a bătut vântul
Soarele pe cer se arată,
Cu tine vreau să ascult cântul
Ce-l ascultam și altădată.

Cântul nostru îl fredonăm
Privind spre orizontul care,
Atunci când ne îmbrățișăm
Tot mai aproape pare.

Povestea noastră de iubire
De azi a renăscut,
Și vom cânta de fericire
Ca-n ziua când ne-am cunoscut.

Nimic nu ne mai stă în cale
De astăzi ne vom contopi
Legați cu ale iubirii zale
Nimeni nu ne va despărți.

Mă las ghidat de curcubeu
S-ating un vis ce-l am cu tine,
Să simt din nou sărutul tău
Dulceața lui s-o port cu mine.

Autor: Răzvan Isac 23-06-2013

Niciun comentariu: