Horoscop zilnic

miercuri, 26 iunie 2013

S-ating o stea

  Privesc spre cer în noaptea cea târzie
 Aș vrea sufletul trist să nu-mi mai fie,
 Aș vrea ca dintre stele, un zâmbet să zăresc
 S-ating o stea iubito, să-ți spun că te iubesc.
 
 De dor mânată, mi-e inima și plânge
 Oricât ar vrea, la tine nu ajunge,
 Tu stai ascunsă printre stele... noaptea...
 Aștept să vină să văd pe cer o stea.
 
 De la apus când prima stea răsare
 Am ochii ațintiți spre cer... și doare,
 Văzând atâtea stele strălucind pe cerul mare
 Și numai steaua mea pe cer nu mai apare.
 
 .................................................................
 
 Câte nopți o să mai treacă,
 Câte nopți să mai aștept,
 Pe cer să văd măcar oleacă
 O stea, să pot s-o strâng la piept.
 
 Se strâng norii a furtună,
 Pe cer n-am văzut nici-o stea,
 Inima-n piept ca o nebună
 Tot mai încet parcă-mi bătea.
 
 S-a dus speranța, visul care
 Inima-mi făcea să bată,
 Pe cerul meu nu mai răsare
 Steluța mea... inima mi-e abandonată.
 
 Autor: Răzvan Isac 26-06-2013

Niciun comentariu: