Horoscop zilnic

joi, 20 iunie 2013

Un ultim murmur

Un ultim murmur ce glasu-mi poate scoate
Astăzi din iubire, sunt pe pat de moarte.
Cu ultima putere, îți spun iubire dragă...
O să-mi lipsească, buzele-ți dulci, precum o fragă.

Cu ultima suflare , cuvântul mi-aș rosti
Iubire chiar și-n moarte, la fel te voi iubi .
Voi lua cu mine , doar amintirea ta
Să-mi lumineze bezna , să fie steaua mea .

În lumina ta eternitatea-mi voi petrece
Vreau să fi steaua mea... sufletul să nu-mi plece.
Regret iubirea mea că viața-mi este scurtă,
Regret că sufletu-mi, spre stele astăzi urcă.

Însă spre infinit , cu tine-n gând voi fi
Din fiecare stea , iubire-mi vei zâmbi .
Că nu-i eternitatea , mai mare ca iubirea
Cu tine orice clipă , îmi este fericirea .

Autorii: Răzvan Isac & Jurca Marinela Florina
19:06:2013

Niciun comentariu: