Horoscop zilnic

marți, 11 februarie 2014

Ziua Îndrăgostiților

 14 Februarie, Ziua Îndrăgostiților.
 O zi în care dragostea plutește în aer,
 Îngerul Cupidon coboară pe pământ,
 Iar cu săgețile lui fermecate
 Împarte iubire fiecăruia dintre noi.
 14 Februarie, o zi în care dorințele
 Pot deveni realitate, iar inimile singure
 Își pot găsi jumătatea la care au visat.
 Dorința mea a fost aceeași  an după an,
 Să-mi găsesc jumătatea 
 Care să împartă cu mine și bune și rele,
 Să-mi fie alături la bine și la rău,
 S-o înțeleg, să mă înțeleagă,
 Să fim cele două jumătăți
 Ce formează întregul, fericirea.
 Ziua Îndrăgostiților, a venit mai devreme,
 Dorința mea s-a împlinit în clipa
 În care te-am întâlnit pe tine.
 Sunt sigur că întâlnirea noastră a fost
 Binecuvântată de Cupidon, Îngerul Iubirii,
 Iar din acel moment a început,
 Povestea noastră de dragoste.
 
 Autor: Răzvan Isac 11-02-2014

Niciun comentariu: