Horoscop zilnic

miercuri, 11 februarie 2015

Plec iubito

 Ți-am dăruit toată iubirea 
 Și am sperat că tu, 
 Îmi vei aduce fericirea, 
 Dar mi-ai distrus sufletul. 
  
 Plec iubito, mă așteaptă 
 Un drum lung și pustiit, 
 Soarta nu e deloc dreaptă, 
 M-a ținut doar chinuit. 
  
 Te-am iubit, dar în zadar, 
 Dragostea m-a umilit, 
 Am dăruit, iar eu în dar 
 Numai lacrimi am primit. 
  
 Ce rost are să mai sper 
 C-am să fiu iubit vreodată? 
 Sunt sătul mereu să cer 
 Dragoste adevărată. 
  
 Plec iubito, n-am ce face 
 Totul e împotriva mea, 
 Nu am liniște, nici pace 
 Nicicând nu le voi avea. 
  
 Plec iubito, tu mă uită 
 Și fă-ți viața cum vei vrea, 
 Mi-este soarta năruită 
 Și viața asemenea. 
  
 Viața din mine dispare 
 Fără să-ți mai pot grăi, 
 Dragostea, odată mare, 
 Fără ea nu pot trăi. 
  
 A fost de vânt risipită, 
 S-a pierdut iubirea noastră, 
 Nu mai am nici-o ispită, 
 Nici-un dor sub zarea albastră. 
  
 Nu mai pot vorbi de-acum, 
 Căci mi-e gura încleștată, 
 Mă evapor ca și-un fum, 
 Eu și dragostea mea toată. 
  
 Autor: Răzvan Isac 11-02-2015

Niciun comentariu: