Horoscop zilnic

joi, 26 februarie 2015

Se-aude trist și sunetul viorii

 Se scutură acum petala florii 
 La început senin de primăvară, 
 Se-aude trist și sunetul viorii 
 Ce-odată ne cânta seară de seară. 
  
 Suferința mea nu se mai curmă, 
 Numai viața mea încet se stinge, 
 Și voi lăsa de dor numai o urmă 
 A lacrimei ce sufletu'-mi atinge. 
  
 Nu au mai ieșit de sub zăpadă 
 Nici ghioceii albi și minunați, 
 Singurătatea nu vor să îmi vadă, 
 Și veșnic au rămas tot îngropați. 
  
 Și iarna pare că nicicând nu trece 
 Și eu rămân aici tot înghețat, 
 În dorul greu, pustiu și tot mai rece, 
 De-o simplă amintire agățat. 
  
 Se scutură de dor toți trandafirii, 
 Și flori în glastra veche nu mai sunt, 
 Inima îmi scutur de praful iubirii, 
 - Iubirea-i doar un simplu amănunt! 
  
 Autor: Răzvan Isac 26-02-2015 

Niciun comentariu: