Horoscop zilnic

sâmbătă, 14 februarie 2015

Roșii, dulci, două petale

 Roșii, dulci, două petale 
 Așa văd buzele tale, 
 Ori de câte ori, de mână 
 Ne plimbăm sub clar de lună. 
  
 Vezi iubito, ce-ți spuneam 
 Când de mână ne țineam? 
 Străbăteam alei înguste 
 Gura mea, gura-ți să guste. 
  
 Îți spuneam vrute, nevrute 
 Gura ta să mă sărute... 
 Dintr-o simplă joacă, atunci, 
 Azi în brațele-mi te arunci. 
  
 Și o faci cu nonșalanța, 
 Eu scorpion, tu ești balanță, 
 Amândoi romantici, sinceri 
 În iubire flori de nuferi. 
  
 Cine-ar fi crezut vreodată 
 Că va fii adevărată, 
 Dragostea-ncepută-n glumă 
 Azi n-i tată, dar și mumă. 
  
 S-a-ntâmplat fără să vrem, 
 Unul pe-altul ne avem, 
 Dragostea pe noi ne leagă, 
 Îți sunt drag și îmi ești dragă. 
  
 S-a-ntâmplat în acea seară 
 Când eu pentru prima oară, 
 Am gustat buzele tale, 
 Roșii, dulci, două petale. 
  
 Autor: Răzvan Isac 14-02-2015 

Niciun comentariu: