Horoscop zilnic

vineri, 6 februarie 2015

Un vis nocturn

 Am stins lumina și m-așez 
 Pe patul ce mi-e mare, 
 Mi-e greu s-adorm, căci te visez, 
 Și visul rău mă doare. 
  
 Nu închid ochii bine și 
 Încep a te visa, 
 Aș vrea din visul meu să ieși 
 Să mi te pot îmbrățișa. 
  
 Desprinde-te, o, vis nocturn, 
 Din gânduri ieși afară, 
 Și vino-ntr-al capelei turn 
 Să ne iubim în noapte iară. 
  
 Desprinde-te și fă-mi visarea 
 Reală ca și un sărut, 
 Apoi alungă-mi întristarea 
 Și dă-mi iubirea ce am vrut. 
  
 De-ai prinde viață, vis frumos, 
 De m-aș trezi cu tine, 
 Nu mi-ar fi gândul tumultos, 
 Iubirea mi-ar curge prin vine. 
  
 Și dac-ar fi să se împlinească 
 Dorința sufletului meu, 
 Aș vrea inima să iubească 
 Un vis nocturn atât de greu. 
  
 Autor: Răzvan Isac 06-02-2015

Niciun comentariu: