Horoscop zilnic

miercuri, 18 martie 2015

Doi ochi frumoși, nepăsători

 Ți-am dat inima întreagă, 
 Mi-ai înapoiat-o frântă, 
 Ai fost ființa cea mai dragă, 
 Azi o amintire cruntă. 
  
 Eu ți-am dat amor curat, 
 Tu mie durere-n piept, 
 Nu m-ai iubit cu adevărat 
 Și nu știu dacă este drept. 
  
 Ți-am dat sufletul integral, 
 Fărâme l-ai înapoiat, 
 De-aceea eu am pus final 
 Iubirii care m-a asfixiat. 
  
 Pe tine te-am iubit mai mult 
 Decât cuvintele o spun, 
 Singurătatea mi-e tumult, 
 Și-n suflet chin mereu adun. 
  
 Ceea ce la-nceput simțeam, 
 - Iubirea plină de văpăi... 
 Tot arunc pe-al vieții geam, 
 Căci vreau să uit de ochii tăi. 
  
 Înflăcărați, plini de pasiune, 
 La început seducători, 
 Acuma-s plini de agresiune 
 Doi ochi frumoși, nepăsători. 
  
 Autor: Răzvan Isac 18-03-2015 

Niciun comentariu: