Horoscop zilnic

vineri, 4 iulie 2014

A venit vacanța mare

 A venit vacanța mare,
 S-a sfârșit anul școlar,
 Vara ne-ncântă cu soare
 Anotimp canicular.
 
 Suntem fericiți cu toții,
 Bunii îi vom vizita,
 Ei că-și vor vedea nepoții,
 Cu drag ne vor alinta.
 
 Încă din fragedă pruncie
 Mi-a plăcut să merg la țară,
 Să colind peste câmpie
 Din zori și până în seară.
 
 De cum luam vacanța mare
 Plecam la bunici la sat,
 Și sub razele de soare
 Colindam în lung și-n lat.
 
 Mi-aduc aminte la bunica,
 Mergeam la scăldat la Jiu,
 Mă înso
țea rândunica,
 Cântul eu și azi îl știu.
 
 Aveam prieteni o grămadă,
 Zi de zi noi ne vedeam,
 Să mergem la Jiu la scaldă,
 Cu toții ne întâlneam.
 
 Zăboveam pe prund și-n apă
 Până când uitam de noi,
 Uneori ne luam și țeapă,
 Ne goneau repezite ploi.
 
 Alteori striga bunica:
 -Vino acasă să mănânci!
 Eu nu auzeam nimica,
 Eram zvăpăiat pe atunci.
 
 .............................................

 
 Voi copii să profitați
 De copilăria voastră,
 Bunicii să vi-i vizitați,
 Ei v-așteaptă la fereastră.
 
 Petreceți clipe minunate,
 Ascultând ale lor povești,
 Vă treziți ca peste noapte... 
 -Copilărie, unde ești?
 
 Autor: Răzvan Isac 04-07-2014

Niciun comentariu: