Horoscop zilnic

marți, 1 iulie 2014

Într-un zbor de păpădie

 De-aș putea trimite gândul
 Tot departe să se piardă,
 N-aș mai avea amintiri
 Care sufletul să-mi ardă.
 
 Aș uita complet de toate
 M-aș schimba într-un alt EU,
 Tu n-ai fii, eu nu aș plânge,
 N-ar fi trist sufletul meu.
 
 Mi-aș recupera speranța
 Într-o lume fără dor,
 Poate de acum încolo
 Va fi totul mai ușor.
 
 -Dară gândul nu se lasă
 Și plecat nu vrea să fie,
 Iar eu îmi continui dorul
 Într-un zbor de păpădie.
 
 Mi-a fost somnul mai adânc
 Și-am visat o altă lume,
 Am crezut că voi uita
 Chipul tău și al tău nume.
 
 Ar fi fost mult prea frumos
 Și eu mult prea fericit,
 Visul de nu era vis,
 De s-ar fi adeverit...
 
 Îmi continui pribegia
 Și amarnicul meu gând,
 Cât se împarte fericirea
 Eu tot am să stau la rând.
 
 Autor: Răzvan Isac 01-07-2014

Niciun comentariu: