Horoscop zilnic

joi, 24 iulie 2014

Aș vrea să fim cum am mai fost

 Aș vrea să fim cum am mai fost
 Când și iubirea avea un rost,
 Când timpul n-avea nici-un preț,
 Mă uit în urmă cu dispreț.
 
 Mă doare tot ce am lăsat,
 Mă doare că tu ai plecat,
 Mă doare dorul ce îl simt,
 Pentru noi o mai fi timp?
 
 Te văd din când în când pe alee
 Captivă într-a ta odisee,
 Aș vrea să te opresc, dar viața,
 Se rupe-n mine ca și ața.
 
 Nu pot să mă apropii, doare,
 Sufletul meu putere n-are,
 Ești umbră a dorinței mele,
 Ești stea pierdută între stele.
 
 Aș vrea să mă înalț spre tine
 Să-nvingem timpul și suspine,
 Să te ajut să regăsești
 Calea spre min' să mă iubești.
 
 Aș vrea să fim cum am mai fost
 Când timpul n-avea nici-un cost,
 Când totul pentru noi era,
 Un vis sublim, puteam spera.
 
 Autor: Răzvan Isac 24-07-2014

Niciun comentariu: