Horoscop zilnic

sâmbătă, 26 iulie 2014

Sunt ce am fost și ce voi fi

 Sunt ce am fost și ce voi fi
 O bătaie a inimii,
 O bătaie slabă care
 Îmi va fi ultima suflare.
 
 Timpul pentru min' s-a scurs,
 Lacrimile mele au curs,
 S-au uscat pe obraz toate,
 Călător spre cer sunt, poate.
 
 Tu rămâi, rămâi cu bine,
 Eu am să plec spre zările senine,
 Spre lungul drum al eternității,
 Să fiu o simplă stea pe cerul nopții.
 
 A mea iubire îți va fi osândă,
 Vei suferii, inima ta va fi plăpândă...
 Vei cuteza vreodată să mă uiți,
 Dar nu vei reuși, mereu ai să mă sim
ți.
 
 Eu voi fi blestemul iubirii neîmplinite,
 De lacrimile mele îți vei aduce aminte,
 Când singură vei fii în nopțile pustii,
 Și când spre stele tu, tristă vei privi.
 
 Ascuns voi sta, departe, de privirea ta
 Fiind conștient, cu timpul, tu mă vei uita...
 -Nu voi stralucii, căci a mea strălucire,
 A pierit odată cu a ta iubire.
 
 Sunt fantoma vieții ce-am avut,
 Sunt timpul ce cu tine l-am pierdut,
 Sunt ce am fost și ce voi fi,
 O ultimă bătaie a inimii.
 
 Autor: Răzvan Isac 26-07-2014

Niciun comentariu: