Horoscop zilnic

duminică, 6 iulie 2014

În doi ne vom cânta iubirea

 M-au închis pentru iubire,
 C-am cântat o serenadă,
 Pentru dulcea ta privire,
 Într-o noapte, pe o stradă.
 
 Azi îmi ispășesc pedeapsa,
 Canar într-o colivie,
 Poate apoi există șansa,
 Iubirea noastră să reînvie.
 
 O să-ți vin din nou la geam
 Și-ți voi cânta dorul meu,
 Iubirea ta e tot ce am
 Și tot ce mi-am dorit mereu.
 
 Tu poate atunci vei coborâ
 Și-mi vei sări la piept,
 Că am lipsit nu mă urâ,
 Să te revăd de mult aștept.
 
 Am fost închis fără să vreau,
 Dar azi am libertate,
 Iubirea mea toată să-ți dau,
 Inima-mi pentru tine bate.
 
 De acum încolo vreau închis
 Să fiu doar în sufletul tău,
 Să se împlinească al meu vis
 Să fim un suflet, tu și eu.
 
 Să uităm cumpăna ce-a fost
 Și ne-a ținut departe,
 Am fost închis, dar fără rost
 Pe noi nimic nu ne desparte.
 
 În doi ne vom cânta iubirea,
 În nopți cu lună și cu stele,
 Nu vom cunoaște despărțirea,
 Căci tu ești viața vieții mele.
 
 Autor: Răzvan Isac 06-07-2014

Niciun comentariu: