Horoscop zilnic

marți, 13 mai 2014

Dragoste împletită-n stele

 Atât de dulce ești, ai fost
 Cum nici mierea toată nu-i,
 Fagure în zi de post,
 Ispita păcatului.
 
 De-ar fi să mă hrănesc cu tine
 Toată viața aș postii,
 A vieții mele minune,
 Lumina zilelor pustii.
 
 Ești ca un răsărit de soare
 Într-o lume de poveste,
 Ești a dragostei culoare,
 Îngeraș ce aduce veste.
 
 Sunt sarcastic uneori
 Și poate mult prea avar,
 Curcubeul în culori
 Tot ți l-aș aduce-n dar.
 
 Tu ești cerul firii mele,
 Îmi ești noapte, îmi ești zi,
 Dragoste împletită-n stele,
 Păcatul, pofta inimii.
 
 Mă învelesc cu a ta zâmbire
 Când de frig mă zgribulesc,
 Îmi ești soare în privire
 Când în zori eu mă trezesc.
 
 Roua dimineții blânde
 Ce mă spală de păcate,
 Tu ești jarul ce aprinde
 Făclia-n nopți întunecate.
 
 
Și-mi arată drumul care
 O să mă poarte spre iubire,
 Nu am nici-o ezitare,
 Vreau s-aud a ta vorbire.
 
 Autor: Răzvan Isac 13-05-2014

Niciun comentariu: